کوکمون تموم شده ...

*❤*دختــران دریـــا*❤*

به وبلاگ ما خوش آمدید ...

 

بچه که بودیم با یه عروسک خوشحال می شدیم ؛

بچگی می کردیم و شاد و بی غم می خندیدیم ...

نمی دونم یهو چی شد بزرگ شدیم !

حالا دنیا هم شادمون نمیکنه ...

یه وقتی خوبی می کردیم ، 

اما حالا نه خوبیم و نه خوبی بلدیم !

یه وقتایی دلمون که می گرفت گریه آروممون می کرد،

اما حالا ...

حالا منتظریم زندگیمون زودتر تموم شه ...!

مثل یه آدم کوکی کوکمون تموم شده ، خاموشیم ...

اون وقتا آدم کوکیامون و بارها کوک می کردیم ؛

اما حالا هیچکس پیدا نمیشه کوکمون کنه ! 

ساده بودیم و سادگی رو حفظ بودیم اما حالا ...

 



نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت18:46---10 مرداد 1391
بسلامتي اوني که دوست داشتنو با تمام وجود يادش داديم و
اون رفت و
به يکي ديگه امتحان پس داد


سلام. هر دوتا وب رو آپ کردم.


nashenas
ساعت18:45---10 مرداد 1391
هيــــــــــس!
صداشو در نيارين..!
هنوز هم دوســـــش دارم

salam. ap kardam...


NeGIn
ساعت0:14---10 مرداد 1391
نمی دانم که عشقت را

نگاهت را صدایت را

به باد فراموشی سپارم یا ...

به سوی قصه ی عشقت روان گردم


NeGIn
ساعت18:35---8 مرداد 1391
قاصدک غم دارم
غم تنهایی و خونین جگری
غم آوارگی و دربه دری
قاصدک وای به من همه از خویش مرا میرانند
همه دیوانه و دیوانه ترم می خوانند
قاصدک دریابم روح من عصیان زده و طوفانیست آسمان نگهم بارانیست
قاصدک غم دارم
غم به اندازه ی سنگینی عالم دارم
قاصدک غم دارم غم من صحراهاست
افق تیره او ناپیداست
قاصدک ازاین پس منم و تنهایی
قاصدک زشتم من زشت چون چهره ی سنگ خارا
قاصدک حال گریزش دارم
می گریزم به جهانی که مرا نا پیداست
شاید این نیز فقط یک رویاست ...


NeGIn
ساعت18:17---8 مرداد 1391
عشق
نام من عشق است می شناسیدم
زخمی ام زخمی سروپا می شناسیدم
با شما طی کردم راه درازی را خسته ام خسته می شناسیدم
این زمان گرچه ابری پوشانیده است رویم من همان خورشید تابانم می شناسیدم
این چنین بیگانه از من رو مگردانید
درکف فرهاد ها تیشه من نهادم من من شکستم بیستون را من
من همان مهربان سال های دورم رفته ام از یادتان یا مییشناسیدم
نام من عشق است می شناسیدم


elnaz
ساعت23:58---7 مرداد 1391
☺ ☻ ☺ ☻ ☺ ☻ ☺ ☻ ☺ ☻ ☺ ☻

سـلام دوست خوبمツ

ツامروز برا من یه روز خاصツ

دوست داشتی یه سر به وبم بزن

راستی....≧^◡^≦

دســــت خـــالی نـــیـــایــااااااااا

دیــــــــر نکنــــیـــااااااااا

منـــــتـــــظــــــرتــــم@} ;-


morteza tnt
ساعت19:21---6 مرداد 1391
سلام..وبلاگ قشنگی دارین..
یه سری هم به من سر بزنید خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,

] [ 18:9 ] [ ❤سايـــه و نستــرن❤ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

دانلود آهنگ جدید